Temperatura | Opis pogody | |
---|---|---|
Yndwe | -10 | Zimny wiatr znad gór Santoi i intensywne opady śniegu całkowicie uniemożliwiły podróżowanie traktami Shen-Valonar. Valonar zasypany lecz mieszkańcy dają sobie radę. |
Eghamallen | -9 | Lodowato. Mimo iż wiatr nieco zelżał, śnieg nadal pada tak samo intensywnie, jak wcześniej. |
Thanthia | 2 | Gwałtowne ocieplenie przyczyną wylewu rzek. Trakt Shen-Valonar nadal nieprzejezdny. Lecz w końcu jest ciepło |
Hendwar | 6 | Ciąg dalszy gwałtownego ocieplenia. Obydwa szlaki są już przejezdne. Śnieg całkowicie stopniał, tworząc w dołach błotniste breje. |
Alshein | 1 | Silne porywy wiatru nieco ochładzają klimat. Na Oceanie Zen szaleje sztorm. |
Satha | 6 | Nienaturalnie spokojnie. Wszystko zdaje się wracać do normy- na dworze panuje przyjemne ciepło, a wody oceanu są już spokojne |
Zhaara | 5 | Umiarkowane zachmurzenie. Na północy kraju pada lekki deszcz. Tereny które były zalane przez rzeki są teraz bagniste. |
Administrator
Co prawda jest tego mało ale pozwalamy na tworzenie swoich zdolności i umiejętności. Sam wymyśl sobie zdolność i opisz ją w karcie postaci. Lecz podziel ją na trzy części. Pierwsze 20 punktów siły woli to początek twojej mocy, 40 punktów siły woli kolejny poziom zdolności a dalsze to już szczyt potęgi.
Telekineza:
Bardzo popularna zdolność należąca do zdolności psychicznych. Chyba każdy wie co to jest telekineza ale wyjaśnię dla was . Zdolność ta pozwala na przesuwanie przedmiotów. Gdy będziesz miał dużą statystykę siły woli (ok. 20) będziesz mógł podnosić bardzo ciężkie przedmioty.
Jasnowidzenie:
Równie popularna jak telekineza. Również należy do zdolności psychicznych. Postać mająca tę zdolność potrafi przewidywać przyszłość. Na początku wizje przychodzą same i nie możesz nad tym zapanować. Lecz gdy zwiększy się twoja statystyka siła woli do 20 sam będziesz decydował kiedy jakaś wizja ma przyjść.
Panowanie nad zwierzętami:
Mimo że nie będziesz druidem możesz używać tej zdolności. Na początku panować będziesz mógł tylko nad owadami. Następnie kilka poziomów dalej twojej siły woli będziesz mógł decydować o postanowieniach małych zwierząt. 50 punkt siły woli pozwoli na panowanie wielkich zwierząt. Kolejne 10 panujesz nad smokami, gryfami i wieloma innymi takimi stworzeniami.
Pobieranie energii:
Przydatna zdolność. Gracz mający tę zdolność może pobierać energię z tego czego dotyka. Jeśli użytkownik zechce przejąć moc z danego przedmiotu dotyka go a jeśli rzecz była metalowa jego ręka lub(a dalsze statystyki siły woli:) całe ciało też będzie metalowe.
Offline