Kroniki Valonaru

Przejdź przez mury wspaniałego Valonaru i stań się mieszkańcem tego pięknego miasta! Tutaj zacznie się twoje nowe życie!

Ogłoszenie

Temperatura Opis pogody
Yndwe -10 Zimny wiatr znad gór Santoi i intensywne opady śniegu całkowicie uniemożliwiły podróżowanie traktami Shen-Valonar. Valonar zasypany lecz mieszkańcy dają sobie radę.
Eghamallen -9 Lodowato. Mimo iż wiatr nieco zelżał, śnieg nadal pada tak samo intensywnie, jak wcześniej.
Thanthia 2 Gwałtowne ocieplenie przyczyną wylewu rzek. Trakt Shen-Valonar nadal nieprzejezdny. Lecz w końcu jest ciepło
Hendwar 6 Ciąg dalszy gwałtownego ocieplenia. Obydwa szlaki są już przejezdne. Śnieg całkowicie stopniał, tworząc w dołach błotniste breje.
Alshein 1 Silne porywy wiatru nieco ochładzają klimat. Na Oceanie Zen szaleje sztorm.
Satha 6 Nienaturalnie spokojnie. Wszystko zdaje się wracać do normy- na dworze panuje przyjemne ciepło, a wody oceanu są już spokojne
Zhaara 5 Umiarkowane zachmurzenie. Na północy kraju pada lekki deszcz. Tereny które były zalane przez rzeki są teraz bagniste.

  • Index
  •  » Pomoce
  •  » Zdolności (dla klasy magicznej)

#1 2009-12-30 12:10:27

 Dorian Alveren

Administrator

11725474
Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 91
Punktów :   

Zdolności (dla klasy magicznej)

Co prawda jest tego mało ale pozwalamy na tworzenie swoich zdolności i umiejętności. Sam wymyśl sobie zdolność i opisz ją w karcie postaci. Lecz podziel ją na trzy części. Pierwsze 20 punktów siły woli to początek twojej mocy, 40 punktów siły woli kolejny poziom zdolności a dalsze to już szczyt potęgi.

Telekineza:
Bardzo popularna zdolność należąca do zdolności psychicznych. Chyba każdy wie co to jest telekineza ale wyjaśnię dla was . Zdolność ta pozwala na przesuwanie przedmiotów. Gdy będziesz miał dużą statystykę siły woli (ok. 20) będziesz mógł podnosić bardzo ciężkie przedmioty.

Jasnowidzenie:
Równie popularna jak telekineza. Również należy do zdolności psychicznych. Postać mająca tę zdolność potrafi przewidywać przyszłość. Na początku wizje przychodzą same i nie możesz nad tym zapanować. Lecz gdy zwiększy się twoja statystyka siła woli do 20 sam będziesz decydował kiedy jakaś wizja ma przyjść.

Panowanie nad zwierzętami:
Mimo że nie będziesz druidem możesz używać tej zdolności. Na początku panować będziesz mógł tylko nad owadami. Następnie kilka poziomów dalej twojej siły woli będziesz mógł decydować o postanowieniach małych zwierząt. 50 punkt siły woli pozwoli na panowanie wielkich zwierząt. Kolejne 10 panujesz nad smokami, gryfami i wieloma innymi takimi stworzeniami.

Pobieranie energii:
Przydatna zdolność. Gracz mający tę zdolność może pobierać energię z tego czego dotyka. Jeśli użytkownik zechce przejąć moc z danego przedmiotu dotyka go a jeśli rzecz była metalowa jego ręka lub(a dalsze statystyki siły woli:) całe ciało też będzie metalowe.

Offline

 
  • Index
  •  » Pomoce
  •  » Zdolności (dla klasy magicznej)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.madrower.pun.pl www.sonyericsson.pun.pl www.tol-calen.pun.pl www.smka.pun.pl www.fs2.pun.pl